söndag, september 28, 2008

Dagens första klädpar på Algot, hinner väl bli minst ett klädbyte innan dagen är slut, förstår inte hur han kan lorta ner sig så mycket!! Kläderna är iaf från Blingo hade tänkt ha den randiga tröjan och dom randiga pantalongerna som hör till som pyjamas men jag tyckte tröjan passade fint till dom här brallorna med!



Nu är ett par Nova Star Jeans & Molo jeans beställda till äldsta sonen..hoppas dom kommer fort!!

Idag väntar garderobsrensning, ungarna växer så det knakar! Sen ska hyllorna upp i mitt "bibliotek" bara gubben får fingarna ur .... Brukar be honom 2 gånger, händer ingenting så går jag själv ut i garaget och hämtar det jag behöver..då brukar det blir fart på honom!

Nu ska jag kolla tapeter till eventuella fondväggar i vårt nya sovrum och ungarnas lekrum, finns ju hur mycket som helst att välja på ! Tips tas gärna emot!

Inga kommentarer: