onsdag, oktober 22, 2008

Inredningstips

God morgon!

Håller för fullt på att renovera hemma, eller rättare sagt gubben bygger och har slängt ut oss för att få något gjort! Själv sitter jag och funderar på hur rummen skall inredas, typ tapeter,golv och sådant! Det blir ett lekrum för barnen och ett sovrum för hela familjen, rummen är ca 13-14kvm. Behöver alla tips jag kan få.

har kollat på detta golv från IKEA till vårt sovrum, tyckte det var läckert.


Hade tänkt ha en fondvägg i sovrummet, mörkröd tror jag och någon fin väggtext i vitt.
Men som sagt, förslag och tips önskas!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggsvar: Om du klickar på lampan så kommer du till en hemsida som säljer den. Annars finns den lite varstans, även i andra färger! Kram Tilde

Bodil sa...

Det golvet gillar jag!! Dock hade jag inte valt en mörk fondvägg till den, utan kanske satsat på vitt eller ljusgrått, eventuellt kombinerat med en mönstrad (men ljus) fondvägg. Men smaken är som baken! :) Ha en bra dag!

Anonym sa...

Jag lyckades snirkla mig runt på nätet och så hittar jag dig här! :)
Inredning tycker jag är så intressant att läsa om.

Anonym sa...

Golvet är jättecoolt